Горещи статии

Красота

Ревюта

Свят

събота, 12 август 2017 г.

7 най-глупави грешки, които можете да направите, когато стартирате нов блог


Когато започнахте да правите блогове, вероятно сте повалили задника си на един стол, сте извадили някои мисли от вашата надеждна клавиатура и сте ударили "Publish", нали?
В края на краищата, това е, което blogging е за. Това е мястото, където пишете, и светът се събира, за да слуша.
Предполага се, че е проста. Предполага се, че е лесно. Предполага се, че е забавно.
Но нали?
За повечето от нас, това са седмици или дори месеци по-късно, когато открием измамата:

Всеки може да започне блог, но истинският тест да имате читатели

Тъй като всеки, който е бил блог за повече от няколко месеца, знае, че читателите са сложни. Получаването на читатели е трудно. И поне през първите няколко месеца, да не се забавлявате , читателите със сигурност ще са забавни.
Повечето хора се нахраниха и напуснаха. Други, като теб, изтриват мрежата за отговори.
Така или иначе, това е разочароващо, защото не можете да разберете какво да правите първо .
Така че, за първия ни пост в Boost Blog Traffic, за това реших да говоря. Нека започнем, като ви заразяваме с някои от най- честите грешки .

Глупава грешка # 1: SEO

Има смисъл, нали?
Ако никой не може да намери своя блог, трябва да се съсредоточите върху увеличаването на вашите търсачки. В края на краищата това е мястото, където хората отиват да търсят информация.
Така че, вие купувате някои инструменти, за да разберете кои ключови думи трябва да се насочите. Вие ги зареждате във вашите заглавия. Подобрявате плътността на ключовите думи в публикациите си. Ако сте наистина сложни, може дори да промените архитектурата на съдържанието си, за да дадете по-голяма тежест на определени страници.
И тогава седите назад, чакайки Google да ви изпрати поток от трафик .
Само нищо не се случва. Разбира се, може би се класирате за няколко неконкурентови условия, но за термините, които наистина имат значение, все още сте залепени на страница 14, където никой не може да те намери.
Защо?
Защото не разбирате правилно как работи SEO.
Никой не знае със сигурност как алгоритъмът на Google решава класирането ви, но всеки добросъвестен SEO експерт ще ви каже, че ключовите думи са само малка част от него. Най-големият, най-важен фактор е броят на връзките от надеждни източници.
Можете да оптимизирате сайта си перфектно, но ако не получите никакви връзки от властите във вашата ниша , нищо, което можете да направите, ще повиши вашето класиране. Да, можете да следвате стратегии за черна шапка, за да мамят системата, но в по-голямата си част тези стратегии не работят след няколко месеца, което ще доведе до изчезване на трафика Ви, а в много случаи те дори ще ви забранят завинаги от Google.
Превод:
За начинаещите блогъри SEO е до голяма степен загуба на време.

Грешка # 2: Мислете, че ценното съдържание е достатъчно

Това според Брайън Кларк се нарича синдром на Кевин Костнър (KCS).
Идеята е проста:
Просто се фокусирайте върху осигуряването на стойност. Пишете статии с ценна информация, истински се опитвайте да помогнете на хората и бъдете търпеливи. Рано или късно всеки ще открие колко сте страхотен.
С други думи, "Изграждане на него и те ще дойдат", фразата обезсмъртен от 1989 филм Поле на мечтите . Звучи страхотно, но има само един проблем:
Това не работи.
Да, трябва да напишете голямо съдържание . Да, трябва да се опитате да помогнете на хората. Да, трябва да сте търпеливи.
Но ако това е всичко, което ще направите, ще имате най-големия сайт, за когото никой не е чувал.
Мрежата е толкова активна в наши дни, че ценната информация остава незабелязана през цялото време. Това е като да седнете на стадион, пълен с хора, и шепнете тайната на живота. Вие може да бъде първият човек на планетата Земя, за да го разбера, но ако никой не може да ви чуе, това няма значение.
Вие също трябва да се запитате:
Ако хората биха могли да ви чуят, ще им ли е грижа?
Както всеки родител с тийнейджър знае, понякога никой не го е грижа колко сте мъдри. Това, което е ценно за теб, изглежда като глупост за тях, така че наистина си губиш дъха.
Долния ред:
Доставянето на стойност звучи хубаво, но това е прекалено опростено. Не се хващайте в капан.

Глупава грешка # 3: Разказване на истории за живота ви

Бихте мислили, че и този ще работи.
Хората обичат истории. Просто погледнете колко популярни са филмите и книгите и телевизията. Историите, които казват, пленяват милиони.
Със сигурност трябва да работи и в блога ви. Не, нямате филм, книга или телевизионно предаване за живота си, но можете да започнете блог и да започнете да говорите за случилото се с вас и за това, което сте научили.
Е, може , но това не означава, че някой ще го прочете.
Твърдата истина е, че повечето от нас надценяват колко интересен е животът ни. Да, имате история, но това не означава, че това е добра история.
Добро правило?
Ако това включва преживявания близо до смъртта, експлозии, голи хора или вземане на милиони долари, това е изстрел в това, че е добра история. Ако не, вероятно не.
Също така, разказването на истории е умение и отнемат години, за да го овладеят. Проучих го повече от десетилетие и все още не мога да го направя. Когато за пръв път публикувах моята история , работех за поста повече от две години . Прекарах повече от 20 часа в този проект.
Точката?
Дори и да имате добра история, има вероятност да се смучат да го разкажете. Да, трябва да работите за по-добро разказване на истории, но не разчитайте на това да вдигате блога си от неизвестност. Най-малкото не отначало.

Глупава грешка # 4: Редизайн на вашия блог

Когато се занимавах с прегледи на блогове в Copyblogger , първият въпрос, който всеки ме питаше, е "Така че ... как е моят дизайн?"
Ето какво вероятно минава през ума ви:
Някой се препъва във вашия блог. Те се замислят върху дизайна на вашия блог, решат, че сте глупак, без да имате представа за какво говорите, и решите да си тръгнете.
Така че, докато не подобрите дизайна си, публикуването на ново съдържание е загуба на време. Трябва да намерите страхотен дизайнер, за да създадете персонализирана тема за WordPress за вас, а след това да се върнете към бизнеса.
Правилно ли е това?
Ето някои добри новини:
В по-голямата си част читателите не знаят за вашия дизайн. Ако вашето съдържание е невъзможно да се чете, значи, това е лошо, но стига те да намерят навигацията и съдържанието ви е четливо, те ще останат наоколо и ще ви дадат шанс.
Големият дизайн е наистина по-важен, когато става дума за преобразуване на посетители до абонати, за които ще говорим по-късно, но ако чакате, докато можете да получите персонализирана тема WordPress, за да стартирате блога си, тогава просто отлагате.
Вземете премия тема в WordPress (партньорска връзка) и отидете на работа. По-късно можете да помислите за персонализиран дизайн.

Глупава грешка # 5: Писане всеки ден

Мога ли да бъда честен за секунда?
Тази стратегия ме дразни повече от всичко останало заедно. Още по-лошо е, че е евангелизирано от някои от най-големите блогъри в мрежата, които неволно водят заблуждаващите начинаещи.
В ума на популярния блогър, той работи така:
Те получават по-голям трафик, като пишат по-често, затова трябва да получите по-голям трафик, като пишете по-често. Това е цялата философия на моделирането на майсторите.
Проблемът е, че популярните блогъри и начинаещите блогъри са в по същество различни ситуации. Нека направим някои прости математически и аз ще ви покажа какво имам предвид:
Един популярен блогър може да има 50 000 абонати. От тези 50 000 абонати, да речем, че 10 000 са прочели дадена публикация. Ако пишете веднъж седмично, получавате 10 000 посетители на седмица, без да броите социално споделяне. Ако пишете два пъти седмично, получавате 20 000 посетители на седмица.
Това е голямо увеличение, така че за популярните блогъри, писането по-често има смисъл. Започващите блогъри обаче имат съвсем различни числа.
Да приемем, че имате 100 абонати. От тези 100 абонати, 20 са прочели дадена длъжност. Ако пишете веднъж седмично, получавате 20 посетители, без да броите социално споделяне. Ако пишете два пъти седмично, получавате 40 посетители.
Да, удвоявате трафика, но има само 20 проницателни посетители! Това е нищо. С тази скорост ще бъдете на 840 години, преди блогът ви да е популярен.
Ако искате блогът ви да расте бързо, трябва да разширите екстензивно своята читателска и да публикувате по-често, няма да го направите за вас. Математиката не работи.

Глупава грешка # 6: Разделяне на фокуса между вашия блог и Twitter или Facebook

Отново, логиката е, че Twitter и Facebook са огромни източници на трафик за популярни блогове. Защо не работи за вас?
И отново, проблемът е математика.
Много популярни блогъри имат десетки хиляди последователи и фенове, така че когато споделят публикация, те имат огромна аудитория, която чака да им помогне да разпространят думата. Ако сте начинаещ, от друга страна, шансовете са, че имате майка си, няколко лели и чичовци и може би малка група приятели, които обръщат внимание на вас и са посветени, каквито и да са, просто не са достатъчни От тях, за да получат голям обем трафик.
Така че, не означава ли, че трябва да инвестирате време, за да увеличите аудиторията си в Twitter и Facebook?
Не е задължително.
Виждате ли, най-големият проблем, от който страдат блогърите, е липсата на време. Работите на пълен работен ден, като се грижите за вашето семейство и се опитвате да запазите някакъв облик на социалния живот, а блоговете са просто нещо, което можете да измъкнете, когато можете. Ако се опитате да добавите Facebook и Twitter в микса, просто се оправяте за неуспех.
Най-добрата стратегия за повечето хора е да изберат една платформа и да се съсредоточат изключително върху тази платформа, докато нямате поне няколко хиляди души, които следват те. Всяка платформа ще работи, но ако искате да станете блогър, просто насочете вниманието си към блога си и оставете всичко останало да се гради органично с течение на времето.
Най-лошото, което можете да направите обаче е да се разсейвате и да се опитате да направите всичко наведнъж. Това е просто лудост.

Глупава грешка # 7: Изчакване за трафика ви за снежна топка

И не на последно място, имаме най-голямото погрешно схващане за всички тях:
Така нареченият "ефект на снежна топка".
Идеята е, че е съвсем нормално да получите само малко трафик, когато вашият блог е нов. С всяка нова публикация, която пишете, аудиторията ви ще нарасне малко по-голяма, подобна на начина, по който снежна топка нараства, когато се спускате по хълма.
Така че, трябва да останете упорити. Разбира се, номерата ви за трафик може да са жалки сега, но в продължение на години, увеличаването на състава ще доведе до огромна аудитория.
Това е привлекателна философия, защото оправдава липсата на резултати. Не е нужно да се чувствате зле, защото никой не чете блога ви. Просто трябва да продължите и в крайна сметка всичко ще се изплати.
Но знаеш ли какво?
Това е ухапване.
Обучих над 500 отделни блогъри и мога да ви кажа с абсолютна сигурност, че блоговете, които стават популярни, растат бързо . Обикновено те са на няколкостотин посетители на ден в рамките на месец или две и те получават няколко хиляди посетители на ден преди края на първата година.
Ако не получавате такъв трафик, това не е така, защото трябва да сте търпеливи. Това е така, защото правиш нещо нередно.
И ако някога искате блогът ви да бъде популярен , вие отчаяно трябва да промените стратегията си.

И така, каква стратегия работи за стартирането на блог?

Е, ще ви кажа какво е работил за мен и блогърите, които съм обучавал.
Това не е скок главата в блога си и се надява нещата да се окажат добре. Това не се изтощава от изпомпването на страници след страници със съдържание, които никой не чете. Не носете огърлица от пилешки кости, размазвайки се с китайски билки и скокове нагоре и надолу по единия крак под пълна луна.
В действителност, това не е за правене на нищо.
Става въпрос за слушане.
Виждате ли, основната причина, поради която блоговете не успеят, не е, защото тяхното съдържание е лошо или ключовите им думи са слабо оптимизирани или популярните блогъри ги игнорират. Това е така, защото те публикуват това, което искат да кажат и не мислят за момент за това, което някой иска да прочете .
Ако пишете за тема, която много хора искат да научат повече, можете да направите почти всичко погрешно и блогът ви ще расте все пак. Обратното също е вярно. Ако сте единственият човек в света, който се интересува от вашата тема, тогава можете да направите всичко правилно и блогът ви ще застане и ще умре.
Да, тактиката на трафика е важна, но те по никакъв начин не могат да се сравняват с разбирането какво се случва в умовете на читателите. Колкото по-голямо е разбирането ви, толкова по-голям ще бъде трафикът ви.
Затова слушайте ги, за Бога.
Читателите на имейли коментират блога ви и ги питат какво биха искали да чуят повече. Обадете ги по телефона. Планирайте обаждане с Q & A и оставете на линия с тях за един час, като отговорите на въпроси.
Ако още нямате читатели, излезте извън блога си.
Прочетете коментарите на популярни блогове във вашата ниша. Слушайте какво казват хората в Twitter. Участвайте в разговорите и уроците за разговори и изложения, както и в други органи, и запишете въпросите, които хората задават.
И тогава потърсете модели. Почти винаги ще откриете един или два въпроса, които всеки пита отново и отново и никога не спира.
За това трябва да пишете. Не е нужно да се досещате. Ако слушате, вашата аудитория ще ви каже всеки път.
Ако сте умни, никога няма да спрете да слушате. Всъщност, колкото по-голям е блогът ви, толкова по-лесно е да се разсейвате и толкова по-внимателно трябва да го слушате.
Което ни води до точката на този пост ...

Оставете коментар, като ми кажете къде се борите

Вече няколко седмици се притеснявам за този пост.
Този блог започва с най-много фенове на може би всеки блог в историята. Преди дори да напише първата публикация, тя получи над 13 000 абонати на имейли и през последните няколко месеца получих буквално хиляди имейли от читатели.
Какво бих могъл да напиша, че ще бъде достоен за този вид бръмча?
Имах много идеи, но никой от тях не изглеждаше прав, а преди няколко дни разбрах защо:
Този блог не е за мен. Това е за вас.
Става дума за вашата борба да бъде чута.
Става въпрос за желанието ви да станете авторитет във вашата ниша.
Става въпрос за вашите въпроси и за всичко, което правя, за да им отговоря.
И ако искам да бъда вярна на собствената си стратегия, тогава единственият подходящ начин да започнете е да слушате.
Така че, искам да направите три неща:
  1. Ако все още не сте абонирани, кликнете тук, за да получите безплатни актуализации по имейл, за да можем да поддържаме връзка.
  2. Споделете тази публикация с помощта на бутоните вляво. Като един от първите читатели на този блог, не само се надявам да кажете на приятелите си за това. Разчитам на това.
  3. Оставете коментар, като ми кажете къде се борите и как мога да помогна
Ще прочета коментарите. Ще помисля за тях. Ще планирам цялото бъдеще на този блог около тях.
Ето защо:
През идните месеци и години не искам само да ви дам няколко сочни тонки на информация за това как да се развива популярен блог. Не искам само да ви забавлявам с истории от живота си. Не искам само да ви убеждавам да упорствате.
Всички тези неща са добре и дрънкащи, но те не са достатъчни. Реалната ми цел е проста:
Искам да превърна живота ви с главата надолу.
Искам да се запознаем точно там, където сте, точно сега и да ви предоставим точната информация, от която се нуждаете, за да получите незабавни резултати . Единственият метър, за когото наистина и наистина се интересувам, е вашият успех , защото ако мога да ви помогна и ние работим заедно, за да разпространяваме думата, тогава вярвам, че трафикът и приходите и всички други неща ще се погрижат за себе си.

Публикуване на коментар

 
Copyright © 2017 Топ 10
Distributed By 10-deset. Powered byBlogger