Горещи статии

Красота

Ревюта

Свят

събота, 12 август 2017 г.

Грешка P0299 Турбокомпресор Симптоми и Потенциални Причини

Какво означава това?


 Този диагностичен код за неизправност (DTC) е генерален код на задвижващия механизъм, което означава, че то се отнася за превозни средства, оборудвани с OBD-II, които имат турбокомпресор или компресор. Марките на засегнатите автомобили могат да включват, но не се ограничават само до Ford, GMC, Chevy, VW, Audi, Dodge, Hyundai, BMW, Mercedes-Benz, Ram и др. Въпреки че генеричните специфични стъпки за ремонт могат да варират в зависимост от марката / модела. Кодът за DTC код P0299 се отнася до състояние, при което PCM / ECM (модул за управление на двигателя / двигателя) е установил, че банката "А" или единично турбокомпресор или компресор не осигурява нормално увеличение.
Това може да се дължи на различни причини, които подробно посочваме по-долу. При нормално работещ турбокомпресор или компресор на двигателя въздухът, който навлиза в двигателя, е под налягане и това е част от това, което прави толкова много мощност за един двигател от неговия размер. Ако този код е настроен, вероятно ще забележите намалена мощност. В случай на превозни средства на Ford това може да се приложи: "PCM проверява за отчитане на минималното налягане на всмукване на газта (TIP) PID по време на работа на двигателя, което показва състояние на недостатъчност.Този DTC установява, когато PCM установи, че действителното входящо налягане на дросела е По-малко от желаното налягане на подаване на газта с 4 psi или повече за 5 секунди. "


Симптоми

Симптомите на DTC на P0299 могат да включват: MIL (индикатор за неизправност) Намалена мощност от двигателя, възможно е в режим на натиск Необичайни звуци от двигателя / турбото Вероятно няма да има други симптоми.



Потенциални причини



Потенциалните причини за код P0299 turbo underboost включват: Входящо (индукционно) въздушно ограничение или изтичане Неуспех или повреда на турбокомпресор (залепване, свързване и т.н.) Повреден датчик за налягане при зареждане / зареждане Неподходящ регулатор на байпас за отвеждане на отпадъците (VW) Ниско състояние на горивото (Isuzu) Прилепване на соленоида за контрол на турбо дюзите (Isuzu) Грешен сензор за контрол на налягането на инжектора (ICP) (Ford) Ниското налягане на маслото (Ford) Грешка в системата EGR (Ford) Турбокомпресор с променлива геометрия (VGT) (Ford) VGT лепене лепене (Ford)

Възможни решения за P0299 


Първо, ще искате да ремонтирате всички други кодове за DTC, ако има такива преди да диагностицирате този код. Започнете с визуална проверка. Проверете системата на всмукателния въздух за пукнатини, разхлабени или разединени маркучи, ограничения, блокиране и т.н. Ремонтирайте или подменете, както се изисква. Ако системата за индукция на въздуха е ОК, тогава ще искате да фокусирате диагностичните си усилия върху управлението на налягането на зареждането, превключващия вентил (вендуза), сензорите, регулаторите и т.н. Наистина в този момент ще искате да се обърнете към превозно средство Подробно ръководство за ремонт за конкретни стъпки за отстраняване на неизправности. Има известни проблеми, свързани с някои марки и двигатели, така че също така проверете нашите форуми за ремонт на автомобили тук и потърсете с вашите ключови думи. Например, ако търсите наоколо, ще откриете, че една обща поправка за P0299 в VWs е да подмените или поправите превключващия клапан или електромагнитната помпа. При дизеловия двигател GM Duramax този код може да означава, че резонаторът на турбо корпуса е бил неуспешен. Ако имате Ford, ще искате да проверите след това електромагнита на регулиращия вентил за управление на отпадъците за правилна работа.


Публикуване на коментар

 
Copyright © 2017 Топ 10
Distributed By 10-deset. Powered byBlogger